petek, 21. september 2012

Igra Spomin za malčke

Sem redni obiskovalec trgovin z igračami in sem vsakič znova razočarana nad ponudbo igre Spomin oziroma Memory. Mogoče s samo ponudbo ni nič narobe, temveč je le okus mojih dveh fantov tako zelo specifičen. Starejšemu sinu sem pred leti poskušala vsiliti Spomin z živalskimi podobami, a sem nedolgo zatem te kartice predelala v motive z vlaki in igra Spomin je pri nas doma na lepem postala pravi hit.

Ni razloga, da bi bil vaš malček prikrajšan za igro Spomin, če na trgu ne najdete omenjene igre z njegovim najljubšim motivom. Če imate doma karton, barvni tiskalnik in samolepilno prozorno folijo, lahko Spomin v nekaj minutah izdelate sami. Prednost domače izdelave je, da lahko uporabite motive (slike), ki bodo vašega malčka zagotovo pritegnile in po vrhu vsega še sami določite dimenzijo kartic, ki je lahko tudi večja od komercialnih.

1. korak:
Iz kartona izrežete sodo število kartic. Moje kartice so velikosti 7,7 cm x 11 cm z zaobljenimi robovi, rezane kar z navadnimi (malce boljšimi) škarjami.




2. korak:
V tem koraku boste potrebovali motive. Lahko je nekaj, kar sami narišete, lahko si pomagate z internetom, izrezki iz časopisov ali revij, pobarvankami ... možnosti je veliko. Pomembno je, da razpolagate s takšno velikostjo motiva, ki se bo lepo prilegala velikosti kartice.
Jaz sem uporabila motive iz interneta (ki zaradi zaščite
                                                      avtorskih pravic niso objavljeni) ter svojega, ki sem ga
                                                      narisala v risarskem programu (tj. motiv traktorja) in ga
                                                      nato natisnila na celostransko A4 nalepko, izrezala ter
                                                      preprosto potem nalepila na kartico iz kartona.


3. korak:
Sledi lepljenje s samolepilno prozorno folijo, da se kartice zaščiti in naredi trpežnejše. Čeprav bo mogoče kdo preskočil tale korak, meni vsekakor ni bilo žal zanj, saj je naš malček že med izdelovanjem kartic nepričakovano kihnil v sedem kartic, ki so tuš preživele po zaslugi te folije.


4. korak:
Ko je zaščitena prednja stran kartic, je na vrsti zadnja. Ker je bil moj karton res lepo ohranjen in popolnoma nič poškodovan, mi na zadnjo stran kartic ni bilo potrebno lepiti tapeto, da bi prikrila kakšne poškodbe, tisk ali druge napake. Tako sem uporabila prozorno samolepilno folijo kot za prednjo stran. V primeru poškodb kartona pa lahko                                                       za zadnjo stran uporabite barvno samolepilno folijo.


5. korak:

Poiščite vašega otroka in pričnite z igro!





Ni komentarjev:

Objavite komentar