nedelja, 24. junij 2012

Hoja v šopku cvetja

Pred in potem
Levo je izvorna različica sandala.
Desno je moja okrašena različica sandala.
(znamka namenoma izbrisana)
Nekaj blogov nazaj, ko sem začela pisati o izdelovanju cvetov iz blaga, sem namignila, da vam mogoče pokažem, kam sem posadila te svoje cvetke. Slika desno pove več kot tisoč besed, zato bom v nadaljevanju raje povedala, kako so ti sandali doživeli preobrazbo.

Nedavno sem na dom prejela katalog s poletno obutvijo. Ko sem v njem zagledala sandale znamke, ki sem jih hotela kupiti že lani, a  niso imeli moje številke, sem takoj naslednji dan kot raketa odletela v trgovino, da si zagotovim svoj par. Vendar razočaranje je bilo veliko, ko sem spoznala, da lahko izbiram le med dvema modeloma, ki mi sploh nista bila všeč. Kljub vsemu sem tako enega kot drugega le nataknila na nogo in bel primerek se je zelo dobro podal h kavbojkam. Med ogledovanjem sandal v ogledalu z vseh možnih zornih kotov, pa opazim, da si enake sandale na nogo natika priletna gospa, njena hčer (nekako mojih let), pa ji navdušeno prigovarja, da so ti sandali kot nalašč zanjo. To je bil trenutek, ko sem se začela spraševati, če se sploh še oblačim in obuvam svojim letom primerno, saj sem na nedavnem sprehodu srečala tudi priletno gospo, ki je imela na sebi natanko enako tuniko kot jaz, čemur niti ne bi polagala pretirane pozornosti, če ne bi njej tunika veliko bolje pristajala! 

Prišito ročno s pomočjo sukanca in šivanke.
Z omajano samozavestjo sem le odkorakala do blagajniškega pulta in kupila te sandale. Ko o nečem sanjaš eno leto (tu predvsem mislim na podplat oziroma peto sandala), se ti je težko sprijazniti, da bi moral čakati še eno leto, da bi v trgovino mogoče prispel 'the one' model. V tem primeru sem presodila, da  je bolje vrabec v roki kot golob na strehi.

Bila je samo ena težavica. Vsakič, ko sem jih doma pogledala, sem se spomnila na tisto gospo, za katero sem vedela, da tam nekje tepta to zemljico z enakimi sandali. Vendar na vidiku se je pojavila rešitev. Sandali so bili podvrženi nepozabni preobrazbi, ker so se morali stilsko ujeti z obleko za svečano priložnost. Tako me sedaj spominjajo na poletje in tople sončne žarke ter na razigranost in mladostniško razposajenost. Predvsem pa je vanje vtisnjen moj osebni  pečat in so iz tega vidika samo moji.

Navodila za izdelavo posameznih rož najdete s klikom na roza vrtnicabela marjetica in bež cvet s perlami.



Ni komentarjev:

Objavite komentar