četrtek, 14. junij 2012

Vaja dela cvetno mojstrico

Pred časom sem omenila, da mogoče zraste še kakšna rožica v moji kraftnici in s skrbnim zalivanjem se je zgodilo ravno to. Resda ni uspelo prvič, a vaja dela mojstra in v drugo je nastal ta cvet, ki ga vidite na sliki desno.

Potrebujete le kos blaga, lepilni trak za obrobljanje, šivanko in sukanec.


Ta cvet mi je všeč zaradi sila preproste izdelave. Torej, kaj morate storiti?

Iz blaga izrežete 9 krogov istega premera. Krog za moj cvet ima premer 2 cm, ker pač potrebujem tako majhno rožico. Nato vzemite dva kroga in mednju vstavite lepilni trak za obrobljanje ter kroga zlepite skupaj z likalnikom. To morate narediti, če boste rožo izdelovali iz mehkih, tankih in raztegljivih tkanin kot je na primer bombaž oziroma jersey. Ta del namreč služi za osnovo, na katero se šiva preostale kroge in mora zato biti kompakten in dovolj trden.

Posamezen cvet dobite z dvakratnim prepogibanjem kot kaže slika levo.
Konico prepognjenega dela kroga nato s šivanko in sukancem prišijemo na sredino osnovnega dvojnega kroga. Šivamo res čimbolj ob konici in pazimo, da smo zajeli vse plasti prepognjenega kroga. Šivamo levo in desno od konice.
Nasproti tega cvetka nato prišijemo še drugega na isti način kot smo prišili prvega.
Tretji del cveta prišijemo tako, da delno prekrijemo enega izmed že prišitih delov.



Četrti del cveta prišijemo med preostale tri cvetove kot prikazuje slika levo.
Preostala dva cvetova prišijemo na drugo stran po istem principu.

Ostal nam je le še en krog oziroma cvetek. Tega prišijemo na vrh že prišitih cvetov. Šivamo od zgoraj navzdol naokoli cveta. Žal sem to pozabila poslikati.
Ko prišijete še zadnji, deveti del, se vam bo sama od sebe razprla rožica, ki bi morala biti vsaj malo podobna tej na sliki.








Moja prva rožica ni uspela in spodletel poskus njene izdelave lahko vidite na sliki skrajno levo. Naredila sem dve ključni napaki: za dno rožice sem uporabila le en neutrjen krog in posledično je bilo težko nanj šivati cvetove. Druga napaka pa je, da cvetove nisem šivala s prekrivanjem, ampak kar malo po svoje.


Če razumete angleško, vam toplo priporočam, da si ogledate video predstavitev izdelave takšnega cveta, na tej povezavi. Šivilja v videu izdeluje to rožo iz 8 krogov premera 8 cm in iz filca.


Ni komentarjev:

Objavite komentar