sreda, 18. julij 2012

Robošast

Motiv za tole majico je nastal v sodelovanju z mojim malim kratkohlačnikom. Robošast je zmes robota in pošasti. Moja robošast je komaj dobivala svojo podobo v ustvarjalnem zvežčiču, medtem ko je sinova že bila vpeta v pravljično zgodbo in del dogajanja na njegovem risalnem listu. Pač riše hitreje od mene. Posebnost te majice je tudi, da sem se tokrat prej spomnila imena zanjo in šele nato začela z ustvarjanjem skice.

Ko sva robošasti končno ustvarila domek na A4 papirju, sem šla pogledat svojo zalogo barv za tekstil in razočarano ugotovila, da ne bo nič z barvanjem in bo treba spet delati našitek. Na srečo imam bogatejšo barvno lestvico ostankov blaga od lončkov z barvo. Za barvno shemo sem izbrala temno modro in rumeno, ki sta se najbolje dopolnjevali ne samo druga z drugo, temveč tudi s temno rdečo osnovo majice. Posamezne dele sem izrezala, razporedila po majici in nalikala (beri: nalepila) s pomočjo posebnega papirja z nanosom lepila (dobite v trgovinah s šiviljskim materialom). Najprej sem nameravala vsepovsod uporabiti rumene gumbke, a ker sem jih imela premalo, sem se odločila, da ponekod uporabim kovinske pritiskače, kar se je izkazalo za še boljšo izbiro, saj so le-ti bili bolj podobni vijakom kot pa gumbi. Slednje sem tako uporabila le za kolesa na kotalkah in pri črkah B ter A. Kovinski pritiskači so me s tehničnega vidika tako zelo navdihnili, da sem za okrasek na črki O prišila tesnilno gumico (tisto, ki se jo uporablja v odtočnih ceveh). Ker sem majico že oprala in likala, lahko zagotovim, da zaenkrat tesnilna gumica ni spremenila oblike ali karkoli obarvala. Me je pa mož opozoril, da bo lahko s časom postala trša.


Kovinske pritiskače sem na posamezne dele natolkla (se opravičujem sosedom pod nami za ropot) pred lepljenjem delov na majico. Vrat je sestavljen iz traku, ki sem ga trojno ovila, polikala in prilepila. Okrasne šive pa sem našila ročno po lepljenju. Šivanje okrasnih šivov je izredno, izredno zamudno delo. Take reči si pustim za čas, ko se moram sprehoditi do zdravnika. Tile šivi so tako nastajali v čakalnici zdravstvenega doma neke sobote, ko dela le dežurna ambulanta in se lahko resnično načakaš, če nisi nujen primer. Priznam pa, da mi še na pamet ni prišlo, da bi se pritoževala nad čakanjem, ker sem imela le tam mir pred otrokoma v času, ko se sonce sprehaja po nebu, in obenem edinstveno priložnost, da združim koristno z boleznijo.

Če ste slučajno spregledali zgornje povezave do motiva robošasti z majice, si jo lahko naložite s klikom na to povezavo.

ROBOŠAST - strah in trepet črk!


Ni komentarjev:

Objavite komentar