nedelja, 22. april 2012

Našitek kolaček na vagončku

Na to idejo s kolačkom na vagončku sem prišla, ko sem zagledala blago, ki je bilo potiskano s slastnimi muffini. Ko sem celotno idejo predstavila starejšemu sinu, pa je njegovo navdušenje nad tem bilo tako veliko, da na koncu nisva 'štancala' kolačke le na njegovo trenirko, temveč tudi na papir in si naredila pravo ustvarjalno popoldne. Razlika je bila le ta, da je on občutno prej vse skupaj končal, medtem ko sem sama še pozno v noč šivala gumbke na te tekstilne kolačke.

Klikni na sliko za povečavo.
Spekla sem 5 kolačkov, jih okrasila in nato položila v vagončke, ki se vozijo 'round and round' ene hlačnice. Do krojnega načrta za kolaček na vagončku pridete s klikom na to povezavo. Izdelava pa je enostavna, četudi malce zamudna zaradi ročnega šivanja. Iz blaga izrežete posamezne kose (glej krojni načrt), jih z nasprotne strani polikate s centelinom, da posamezne kose utrdite, nato pa z lepilom za tekstil prilepite skupaj posamezna dela za kolaček (to je del nad vagončkom, če se je slučajno kdo že zmedel). Sledi okrasno šivanje

Robove vagončka obrobimo z ročno zašitim ravnim prekinjenim šivom kot prikazuje slika. Za barvo sukanca izberemo isto barvo kot je barva spodnjega, enobarvnega dela kolačka. V tem primeru je to temno rdeča. S to isto barvo nato obrobimo še zgornji pokrov kolačka, natanko tako kot prikazuje slika na levi. Kolaček, okrašen le s smetano, je dokaj dolgočasen na pogled, zato ga posujemo še z barvastimi sladkornimi mrvicami, za kar boste potrebovali sukance v modri, zeleni, oranžni in ciklamen barvi. Ko vse to naredite, vas čaka šivanje gumbov, ki predstavljajo barvaste čokoladne bonbončke. Nato prilepite vagonček na oblačilo, čezenj nalepite še kolaček, spodaj pa prišijte dva gumbka, ki predstavljata kolesi. Pri meni še nista prišita, ker sem ju najprej le nalepila, misleč, da bosta vzdržala otroško razposajeno gibanje, a sta se po nekajminutni nošnji vendarle odlepila, zato sem ju kasneje še prišila. 


Vaše delo je s tem končano. Na sliki desno si lahko ogledate moj končni produkt na sami hlačnici trenirke. Fotografija je na žalost nekontrastna, temna in po vrhu še neostra, vendar sem jo priložila, da dobite občutek za velikost samega našitka in vidite končni izgled na hlačnici, ko se trenirko obleče. Za boljšo predstavo kolačka na vagončku pa si raje ogledujte zgornji fotografiji. 


Vse tiste, ki ste spregledali našitek traktorja, našitek žabic, našitek bagra s fantkom ali našitek hišk na kolesih pa vabim h kliku na  omenjene povezave!

Ni komentarjev:

Objavite komentar